Güzel Anlamli Sözler 2016

Written By TeknoKalp on 13 Şubat 2016 Cumartesi | 12:07



Oysa bilmediğin bir şey vardı sevgilim,Ben sende bütün aşklarımı temize çektim. 

Keşke birini tam kaybetmeden, ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek. 

Yüzde ısrar etme, doksan da olur. İnsan dediğin, noksan da olur. 

Bir ben varım deme, yoksan da olur. 

Hatasız dost arayan, dosttan da olur. - Mevlana 

Küçük adamlarla dolu milletler büyük adamları anlamakta gecikir. - Özdemir Asaf

 Hani onca çekirdeğin içerisinden acı olanı denk gelir ya insana, işte böyle girdin hayatıma.

 Sürekli geçmişe dönüp bakarsan boynun tutulur. - Murathan Mungan 

Gelip geçtim kalabalıkların içinden, gelip geçen kalabalıklarla beraber. - Nazım Hikmet

Bir toplumda yasalar bir kişinin isteğine göre hazırlanırsa o toplumda insanlık ve adalet bulamazsınız. - Oscar Wilde 

Boş kaldığım zamanlarımda hiç gerçekleşmeyecek konuşmaları kafamda en az 50 kere canlandırırım. 

Bu hayatta eğer bir şeyler öğreneceksek bize benzemeyen insanlardan öğreneceğiz, tıpatıp bizim gibi olan, bizimle aynı düşünenlerden değil. - Elif Şafak 

Hayatımı, başka hiçbir hayatla değiştirmek istemediğime göre demek ki mutsuz değilim. - Cemal Süreya 

Ne zaman sevmek istersem, aklıma sen geliyorsun vazgeçiyorum. 

Ne insanlar gördüm üzerinde elbisesi yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok. - Mevlana 

Yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni.

Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri. 

Önce o yazsın diye beklemeseydiniz, şimdiye çocuğunuz olmuştu.

güzel anlamlı sözler, anlamlı güzel sözler, güzel sözler anlamlı, guzel anlamli sozler 2016, guzel sozler 2016, anlamli guzel sozler 2016, 

0 yorum:

Yorum Gönder